Fuglebørs 2020

Køge Fugleforenings store Fuglebørs, er nu vel overstået.

Vi siger tak, til vores mange besøgende, de mange sælgere, og ikke mindst de mange firmaer, som havde trodset vinterkulden, og støttede op om dette arrangement.

Vi slår igen dørene op, til Nordens største Fuglebørs, søndag den 28. februar 2021.

Der var stor travlhed i begge haller, og ikke mindst i cafeteriet

Men glem ikke, at vi allerede den 16. - 18. oktober 2020, afholder Danmarks største fugleudstilling i Køge hallerne.

Alt til fugle kan findes på Køge Fugleforenings store Fuglebørs. Vitaminer, mineraler, opmadningsfoder, reder og redekasser, redemateriale, speciel foder, bure, voliere, kassebure, transportkasser, foderskåle, vandtrug, badekar, legetøj, og ikke mindst fugle, derfor lagde mange mennesker vejen forbi Fuglebørsen søndag den 23. februar. Næste Fuglebørs i Køge Fugleforening, er søndag den 28. februar 2021.

Køge Korn A/S Falkevej 19, 4600 Køge, tlf. +45 5666 1244, mobil 4015 7244, fax: 5666 1241, e-mail: info@koegekorn.dk (www.koegekorn.dk)

DNA-Kønsbestemmelse af fugle www.denia.dk – info@denia.dk – mobil: 29880699

Foderskaalen.dk v/ Søren Abildgaard, tlf. 42362446 (www.foderskaalen.dk)
Ringsalg.dk v/ Lene Abildgaard, tlf. 60191363 (www.ringsalg.dk)
”Salg af fyrretræsredekasser”
Det vi ikke har, prøver vi at skaffe.

BA Foder v/ Benno Andersen, Nyborgvej 517, 5220 Odense SØ, tlf. +45 6615 6401, e-mail: ba-foder@hotmail.com (www.ba-foder.dk)
Stort udvalg i fugle, foder & tilbehør
Åben tirsdag og torsdag kl. 16:30 - 18:30 eller efter aftale

Webber, v/ Rob Webber, Ildvedvej 43, 7300 Jelling, tlf. 2264 5251, e-mail: rob@fiberpost.dk (www.melorm.dk)

Rudloff.dk v/ Kasper Hauge Sørensen, Buddingevej 185, 2860 Søborg, tlf. +45 2180 9099, e-mail: rudloff.foder.dk@gmail.com (www.rudloff.dk)
Foder til kæledyr, hovedsageligt fugle.
Der er åbent på lageret hver mandag fra 9-15, eller efter aftale.
Det også muligt at hente varer på Buddingevej i Søborg, efter aftale. Lageradresse: Tåstrup Valbyvej 85, 2635 Ishøj

Plastværkstedet, Høvervej 30, 8464 Galten, tlf. +45 8694 3366, e-mail: info@plastvaerkstedet.dk (www.plastvaerkstedet.dk)

Boye´s Frølager

v/Boye Mortensen