Kommende arrangementer i Køge Fugleforening

SØNDAG DEN 28. JULI

Åbent Hus

Flere medlemmer tager mod besøg, for at vise deres fuglehold/have frem. Se her hvem der åbner deres fuglehold for besøg.

LØRDAG - SØNDAG DEN 11. - 12. AUGUST

Sommertur

Årets sommertur køre i år til vores naboer i nord. Vi skal besøge Helsingborg Fuglepark, samt nogle spændende private fuglehold. Læs mere om turen her

Vigtigt: Husk pas!

Her de meget populære halvaber fra Madagaskar, som gjorde stor lykke, ved Køge Fugleforenings sidste besøg i parken.

ONSDAG DEN 4. SEPTEMBER

Medlemsmøde

Til denne første møde aften i efterårssæsonen, skal vi en tur til Frankrig, for at se på franske fuglehold. Povl Jørgensen, har i år brugt sommerferien, på at besøge et par store fuglehold, som han vil delagtiggøre os med.Denne del af verden, er på trods af sin nærhed til Danmark, ikke det sted man høre mest om, når det drejer sig om fuglehold. Ikke fordi der ikke er store fuglehold i Frankrig, men mest af alt, er det nok pga. sproget. Mød derfor op, og hør om en spændende del af fugleholdet, fra en verden, der er ukendt for de fleste af os.

ONSDAG DEN 2. OKTOBER

Medlemsmøde

Denne aften står i udstillingens tegn. Det er denne aften der er sidste chance for at tilmelde dine fugle. Og husk nu, at du gør os alle en stor tjeneste ved at få det gjort i god tid, så bestyrelsen sparer arbejdet med at ringe rundt.

SØNDAG DEN 13. OKTOBER

Skovtur

Så er det igen tid til en dejlig tur i skoven for at samle materiale til vores udstilling. Mere følger ang. mødested og tid.

ONSDAG DEN 16. OKTOBER - TORSDAG DEN 17. OKTOBER

Udstilling

Opsætning af udstilling, Mere info følger, under LOG IN, Kun for medlemmer.

FREDAG DEN 18. OKTOBER - SØNDAG DEN 20. OKTOBER

Udstilling

Udstilling er åben for publikum:

Fredag 18. oktober 15.00 - 20.00

Lørdag 19. oktober 09.00 - 19.00

Søndag 20. oktober 10.00 - 16.00

ONSDAG DEN 6. NOVEMBER

Medlemsmøde

Denne aften får vi besøg af en "papegøjemand", som vil fortælle om et spændende papegøjehold. Efterfølgende tager vi på fugletur til Etiopien. Mere følger.

ONSDAG DEN 4. DECEMBER

Medlemsmøde / Julemøde

Så er det igen tid til julehygge med alt hvad dertil høre. endvidere er der uddeling af præmier efter udstillingen, og sidst men ikke mindst, det STORE jule lotteri.

FREDAG DEN 13. DECEMBER

85 års Fødselsdag

December er en travl måned, og i år bliver den ikke mindre travl. Derfor vil vi allerede nu melde ud, at Køge Fugleforening afholder et arrangement i forbindelse med foreningens 85 års fødselsdag, fredag den 13. december kl. 18.00. Mere følger når vi kommer længere frem på året, men sæt allerede nu kryds i kalenderen, til en spændende aften.

Medlemsmøderne afholdes, med mindre andet er oplyst, på Køge Gymnasium, Lærerværelset, og starter kl. 19.30. Gæster er meget velkomne.

Parkering ved Køge Gymnasium:

Der må ikke parkeres i skolegården, ALT parkering, skal foregå på parkeringspladsen.

Mellem kl. 17.00 og 07.00, må der KUN parkeres i 3 timer, og der SKAL sættes P-skive.

Her fra Åbent Hus 2018, hvor vi havde en fantastisk sommer. Her åbner  flere medlemmer deres haver for besøg.

Blågul Ara(Foto: CCN)Mørkerød Ara(Foto CCN)

Der er absolut interesse for fugle i Frankrig. Her fra det ugentlige markede i Paris, hvor der også handles fugle. (Foto CCN)