Kommende arrangementer i Køge Fugleforening

SØNDAG DEN 28. JULI

Åbent Hus

Flere medlemmer tager mod besøg, for at vise deres fuglehold/have frem. Se her hvem der åbner deres fuglehold for besøg.

LØRDAG - SØNDAG DEN 11. - 12. AUGUST

Sommertur

Årets sommertur køre i år til vores naboer i nord. Vi skal besøge Helsingborg Fuglepark, samt nogle spændende private fuglehold. Læs mere om turen her

Vigtigt: Husk pas!

Her de meget populære halvaber fra Madagaskar, som gjorde stor lykke, ved Køge Fugleforenings sidste besøg i parken.

ONSDAG DEN 4. SEPTEMBER

Medlemsmøde

Mere følger

FREDAG DEN 13. DECEMBER

85 års Fødselsdag

December er en travl måned, og i år bliver den ikke mindre travl. Derfor vil vi allerede nu melde ud, at Køge Fugleforening afholder et arrangement i forbindelse med foreningens 85 års fødselsdag, fredag den 13. december kl. 18.00. Mere følger når vi kommer længere frem på året, men sæt allerede nu kryds i kalenderen, til en spændende aften.

Medlemsmøderne afholdes, med mindre andet er oplyst, på Køge Gymnasium, Lærerværelset, og starter kl. 19.30. Gæster er meget velkomne.

Parkering ved Køge Gymnasium:

Der må ikke parkeres i skolegården, ALT parkering, skal foregå på parkeringspladsen.

Mellem kl. 17.00 og 07.00, må der KUN parkeres i 3 timer, og der SKAL sættes P-skive.

Her fra Åbent Hus 2018, hvor vi havde en fantastisk sommer. Her åbner  flere medlemmer deres haver for besøg.

Blågul Ara(Foto: CCN)Mørkerød Ara(Foto CCN)