Aktiviteter 2022

ONSDAG DEN 1. JUNI

Havemøde: Hos Povl og Elin, Præstø

Årets havemøde, er i år henlagt til Præstø, hvor Povl Jørgensen igen kommer på banen. Sidst vi besøgte Povl og Elin, var i 2010, så mon ikke der er sket en del, siden sidste besøg. Povl gør jo speciel i papegøjer og Parakitter, som også kunne ses, på sidste fugleudstilling – hvor han løb med udstillingens bedste nr., Povl har flere arter som ikke ses så tit i fugleholdet. Men det er ikke papegøjer alt sammen, der er også småfugle i fugleholdet. Snyd ikke dig selv for en hyggelig aften, med fugle, fuglesnak, og sikkert en god kop kaffe med kage til.

Bemærk mødet starter kl. 19.00 - Adressen bringes under "kun for medlemmer" - Ca. 14 dage før mødet.

De 4 dejlige unger af Guldskuldre blåpandet amazonpapegøje, som løb med prisen for "udstillingens bedste nr."

SØNDAG DEN 31. JULI

Åbent hus: Mere følger

BEMÆRK!!! På grund af Covid 19 situationen, er det vigtigt at følge med på hjemmesiden, da der kan ske ændringer, med hensyn til myndighedernes krav.

Mødested og tid

Medlemsmøderne afholdes, med mindre andet er oplyst, på, Lærerværelset - Køge Gymnasium, Gymnasievej 2, 4, 4600 Køge. Mødet starter kl. 19.30. Gæster er meget velkomne.

Parkering

Parkering ved Køge Gymnasium: Der må ikke parkeres i skolegården, kun på parkeringspladsen.

Orangebuget Senegal papegøje

De spændende Vasapapegøjer (både stor og lille), er nogle af de arter der indgår i Povls fuglehold.