Kommende arrangementer i Køge Fugleforening

ONSDAG DEN 6. JANUAR

Medlemsmøde: Mødet er AFLYST

På grund af forsamlingsforbud på max 10 personer, er januar mødet aflyst. Forsamlingsforbudet er pt. gældende indtil 28. februar. Da der kan komme ændringer i de pt. gældende regler, bliver info om aktiviteterne i februar først annonceret i midten af januar. Følg derfor med på hjemmesiden, fra omkring 15. januar, ang. medlemsmøde, generalforsamling, samt Fuglebørs i februar.

ONSDAG DEN 3. FEBRUAR

Medlemsmøde: Temaaften om lorier - Mødet er AFLYST

Lorier har altid fascineret folk, ikke alene på grund af deres fantastiske farver, men også på grund af deres sjove og legesyge adfærd. En voliere fyldt med lorier, hvor folk kan fodre, disse legesyge papegøjer, er efterhånden blevet et must i enhver Zoo. Vi har derfor valgt. I lighed med sidste år, hvor emnet var stære, at lave en temaaften om lorier.

Vi starter med en lille generel fortælling om lorier, omhandlende deres udbredelse, liv i naturen, samt lidt systematik. Herefter vil 3 – 4 opdrættere fortælle om deres erfaringer, med hold og opdræt af disse skønne fugle. Der bliver talt om voliere, foder, redekasser, krav til varme m.m.

Slutteligt vil der blive vist en lille film, både fra naturen og fangenskab, hvor der bliver rig lejlighed til at se disse farverige og morsomme fugle på slap line.

ONSDAG 17. FEBRUAR

Generalforsamling: AFLYST -  Bem. Generalforsamling flyttet til 17. marts Pga. forsamlingsforbud.

Nærmere følger ang. Dagsorden m.m.

BEMÆRK!!! På grund af Covid 19  situationen, SKAL man tilmelde sig til de kommende møder

DER ER INGEN ADGANG HVIS MAN IKKE TILMELDER SIG.

Tilmelding på 20216880 (meget gerne sms) senest dagen før arrangementet.

Først til mølle-princippet gælder.

DER ER DESVÆRRE KUN PLADS TIL MEDLEMMER AF FORENINGEN.

Følg evt. med over hjemmesiden for eventuelle ændringer.

Medlemsmøderne afholdes, med mindre andet er oplyst, på, Lærerværelset - Køge Gymnasium, Gymnasievej 2, 4, 4600 Køge. Mødet starter kl. 19.30. Gæster er meget velkomne.

Parkering ved Køge Gymnasium: