Kommende arrangementer i Køge Fugleforening

SØNDAG DEN 29. JULI

Åbent hus:

Nogle af foreningens medlemmer slår døre op for et besøg, Medlemmerne kan besøges fra kl. 10.00 - 16.00. Fra kl. 18.00 er der fælles spisning, hvor medlemmerne selv medbringer det, de ønsker at spise og drikke. Grillen bliver tændt kl. 18.00, Se listen over de medlemmer, som holder deres haver åben her

ONSDAG DEN 5. SEPTEMBER

Medlemsmøde:

Til det første medlemsmøde i efterårssæsonen kommer dyrlæge Ove Brinkmann og fortæller om forebyggelse af fuglesygdomme, samt lidt om hans hold og opdræt af keaer.

Papegøjernes klovn, Keaen, som lever i New Zealands bjerge, elsker sne og går ikke af vejen for et vinterbad.

ONSDAG DEN 3. OKTOBER

Medlemsmøde:

Til dette møde, skal vi snakke om den kommende udstilling, og det er her sidste frist for at tilmelde fugle til udstillingen.

FREDAG DEN 19. - SØNDAG 21. OKTOBER

Udstilling:

Fra fredag til søndag, slår Køge Fugleforenings igen dørene op, til Danmarks største fugleudstilling. Her vises div. tropiske fugle, som medlemmerne har opdrættet i løbet af året. fra 1. september kan du læse mere om åbningstider m.m. under udstilling.

Her fra en tidligere udstilling

ONSDAG DEN 7. NOVEMBER

Medlemsmøde:

"Pingvinernes Rige" En rejse fra det sydlige Sydamerika til Falklandsøerne, South Georgia og Antarctic

Medlemsmøderne afholdes, med mindre andet er oplyst, på Køge Gymnasium, Lærerværelset, og starter kl. 19.30. Gæster er meget velkomne.

Fra afslutningen 2017